Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Να γιατί πρέπει να σταματήσεις να πίνεις γάλα.

Ποιος δεν έχει ακούσει ότι το γάλα χτίζει γερά κόκκαλα; Ποιος δεν έχει δει τις διάσημες χαρούμενες αγελαδίτσες πάνω σε συσκευασίες γάλακτος; Αν ετοιμάζεσαι να βγεις για ψώνια, διάβασε πρώτα την σημερινή μας ανάρτηση.

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016

5 τροφές που μετατρέπονται κατευθείαν σε λίπος

Υπάρχουν κάποια φαγητά που είναι εύκολα, γρήγορα, νόστιμα, αλλά πολύ ανθυγιεινά, αφού το μόνο που προσφέρουν στον οργανισμό είναι περιττές θερμίδες, λίπος και προβλήματα. Ποιες είναι αυτές;

Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

Η κοιλιοκάκη

Η εντεροπάθεια από γλουτένη
Η κοιλιοκάκη, ICD-10 K90.0, είναι μια αυτοάνοση διαταραχή του λεπτού εντέρου που εμφανίζεται σε γενετικώς προδιατεθειμένα άτομα όλων των ηλικιών από τη μέση παιδική ηλικία και μετά.
Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν πόνο και δυσφορία στον πεπτικό σωλήνα, χρόνια δυσκοιλιότητα και διάρροια, αδυναμία ανάπτυξης (σε παιδιά), αναιμία και κόπωση.

Σάββατο, 27 Αυγούστου 2016

Τα Οφέλη Της Ντομάτας Για Την Υγεία

Λειτουργεί ενάντια στην κατάθλιψη
 
Ιάπωνες ερευνητές βρήκαν ότι η κατανάλωση προϊόντων ντομάτας δύο έως έξι φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης στους ηλικιωμένους κατά 46% σε σύγκριση με όσους τα έτρωγαν λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα. Εκείνοι που έτρωγαν ντομάτες ημερησίως, μείωσαν τον κίνδυνο κατάθλιψης κατά 52%. Άλλα φρούτα και τα λαχανικά δεν έδειξαν το ίδιο αποτέλεσμα.

 
Διατηρεί τους μύες 
 
Μια μεγάλη ντομάτα περιέχει το 9% των ημερήσιων αναγκών καλίου σας (περίπου το ίδιο σαν μία μέτρια μπανάνα). Το κάλιο είναι σημαντικό για τη λειτουργία της καρδιάς, την πέψη και την απόδοση των μυών.

Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Η γυμναστική «σκοτώνει» 5 χρόνιες παθήσεις - Ποιες είναι αυτές;

Το να είναι κανείς καθημερινά σωματικά δραστήριος, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο για πέντε συχνές χρόνιες παθήσεις.

Ποιες είναι αυτές; Ο καρκίνο του μαστού και του εντέρου, ο διαβήτης, η καρδιοπάθεια και το εγκεφαλικό, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-αυστραλιανή επιστημονική έρευνα!
Το «μήνυμα» της νέας μελέτης είναι ότι και η παραμικρή σωματική δραστηριότητα μετράει για την υγεία και όχι μόνο η γυμναστική.

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Tα άγνωστα οφέλη μιας χορτοφαγικής διατροφής

Το πανεπιστήμιο Oxford Martin, πραγματοποίησε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών. Αναλύοντας διαφορετικά ‘σενάρια διατροφής’, πιθανούς τρόπους δηλαδή με τους οποίους ο πλανήτης θα ρυθμίσει τη διατροφή του στο μέλλον, βρέθηκε ότι αν ο πλανήτης σταματήσει, ελαχιστοποιήσει ή εστω μειώσει την κατανάλωση κρέατος, τα οφέλη για την κοινωνία θα είναι τεράστια. Σύμφωνα με τη μελέτη, η μείωση στην κατανάλωση κρέατος θα μπορούσε να εξοικονομίσει στον πλανήτη έως και 1,5 τρισεκατομμύριο λίρες!

Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2016

Τα Απίστευτα Οφέλη Του Σύκου: Η Απόλυτη Υπερτροφή Του Καλοκαιριού!

Δείτε πού οφελεί

Με τη μοναδική του γλυκιά γεύση και το… λαστιχωτό εσωτερικό, γεμίζει το στόμα μας με την πλούσια σύστασή του. Πρόκειται για ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα, το οποίο όχι μόνο μας γλυκαίνει αλλά και μας οφελεί όσο δεν φαντάζεστε!

Τα σύκα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα, ανόργανα άλατα και διαλυτές ίνες, όπως αναφέρει το xorisorianews. Είναι πλούσια σε ορυκτά, συμπεριλαμβανομένου του καλίου, ασβεστίου, μαγνησίου, σιδήρου και χαλκού και είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών βιταμινών Α, Ε και Κ που συμβάλλουν στην υγεία και την ευεξία.

Κυριακή, 10 Ιουλίου 2016

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Νέα έρευνα καθιστά τις φυτικές πρωτεΐνες ως τις πιό απορροφήσιμες & άκρως ωφέλιμες για τον ανθρώπo

Όλοι χρειαζόμαστε πρωτεΐνες για να επιβιώσουμε. Υπάρχει όμως μία συχνή παρανόηση ότι τις χρειαζόμαστε από το κρέας, το γάλα και γενικώς τα ζωικά προϊόντα. Πρόκειται για εντελώς λανθασμένη άποψη ενώ μάλιστα οι έρευνες δείχνουν ότι το κρέας ως πηγή πρωτεϊνών μπορεί να βλάψει σημαντικά την υγεία μας. 

Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2016

Η χορτοφαγική διατροφή προστατεύει από εγκεφαλικά και καρδιοπάθειες

Όπως επιβεβαιώνει και νέα έρευνα, η χορτοφαγική διατροφή προστατεύει από εγκεφαλικά αλλά και καρδιοπάθειες. Σε σύγκριση δηλαδή με όσους τρώνε τροφές ζωικής προέλευσης, οι χορτοφάγοι κινδυνεύουν πολύ λιγότερο να πεθάνουν από την καρδιά τους ή από εγκεφαλικό, σε σχέση με όσους τρώνε κατά προτίμηση τροφές ζωικής προέλευσης, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα με ελληνική συμμετοχή.   

Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

Πρόληψη και θεραπεία ασθενειών με την άσκηση

Τα κατάλληλα σπορ ανάλογα με το πρόβλημα υγείας που έχετε
Η εξατομικευμένη άσκηση μας προφυλάσσει από τις ασθένειες από τις οποίες κινδυνεύουμε.  Γι’ αυτό ασχοληθείτε με το σπορ που πάει περισσότερο σε σας, αλλά και σε ότι θέλετε να πετύχετε πάντα για το καλό της υγείας σας.

Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

Το αγγούρι και οι υγιεινές του ιδιότητες

Αυτό το καλοκαιρινό λαχανικό έχει πολλές ιδιότητες και οφέλη για την υγεία και για το σώμα σας, κυρίως λόγω της μεγάλης ποσότητας του νερού που περιέχει. Το θερμιδικό περιεχόμενό του είναι πολύ χαμηλό, οπότε εμφανίζεται πολύ συχνά σε δίαιτες. Επίσης, είναι αναζωογονητικό και έχει πολλά θρεπτικά συστατικά. Μάθετε για τα οφέλη του αγγουριού στο άρθρο που ακολουθεί.

Τα χαρακτηριστικά του αγγουριού

Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2016

4 πράγματα που «κερδίζει» το μυαλό με τη γυμναστική

Αυτή είναι η εποχή που -πιθανόν- περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται να γυμναστούν ή το πράττουν.
Το καλοκαίρι που πλησιάζει είναι βασικό κίνητρο. Πέρα από το ευρέως γνωστό γεγονός ότι ο άνθρωπος πρέπει να γυμνάζεται πιο συστηματικά για καλύτερη υγεία, υπάρχουν οφέλη και για το μυαλό μέσα από την τακτική άσκηση.
Η Independent επεσήμανε τέσσερα από αυτά τα «κέρδη» για το μυαλό μέσα από την άσκηση:

Κυριακή, 22 Μαΐου 2016

MEAT THE TRUTH... 240 λεπτά που θα σας αλλάξουν την ζωή…


1.   101 λόγοι να γίνετε βίγκαν από τον James Wildman  (69min)
Το Ιδρυμα Δικαιωμάτων Ζώων (ARFF) παρουσιάζει τους "101 Λόγοι να γίνεται Βίγκαν". Μιλάει ο κ. James Wildman. Μία πολύ σημαντική ομιλία που πρέπει να μας προβληματίσει όλους...

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2016

6 συμβουλές για την υγεία και την καλή λειτουργία του συκωτιού

Πίνετε άφθονο νερό με λεμόνι
Προσπαθήστε να πίνετε 8 - 10 ποτήρια φιλτραρισμένο, καθαρό νερό καθημερινά. Είναι ο μόνος τρόπος για το συκώτι να οδηγήσει τις τοξίνες έξω από το σώμα σας. Ακόμα καλύτερα, ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μεγάλο ποτήρι νερό προσθέτοντας φρέσκο χυμό από ένα έως ενάμιση λεμονί. Το λεμόνι ενισχύει τις ικανότητές του συκωτιού σας για αποτοξίνωση. Το κιτρικό οξύ στο χυμό λεμονιού ενθαρρύνει το συκώτι να παράγει τη χολή, ένα ακόμη όχημα που χρησιμοποιεί το σώμα σας για να εκκρίνει τις τοξίνες.