Όλοι γνωρίζουν ότι σε γενικές τα αναψυκτικά δεν είναι καλά για την υγεία…
Αλλά το μάρκετινγκ και η διαφήμιση πολλές φορές μπερδεύουν τους καταναλωτές, ώστε να πιστέψουν ότι κάποιο είδος αναψυκτικού κάνει μόνο καλό.
Αλλά το μάρκετινγκ και η διαφήμιση πολλές φορές μπερδεύουν τους καταναλωτές, ώστε να πιστέψουν ότι κάποιο είδος αναψυκτικού κάνει μόνο καλό.
Το ίδιο συμβαίνει και όταν γίνεται σύγκριση μεταξύ των κανονικών αναψυκτικών και των αναψυκτικών “διαίτης” ή αλλιώς “light”, όσον αφορά την επίδρασή τους στην υγεία μας.