Στην αρχή της δεκαετίας του 90 η σόγια και τα προϊόντα της άρχισαν να εμφανίζονται στα super market αφήνοντας στον καταναλωτή μεγάλες προσδοκίες σχετικά με την βελτίωση της υγείας του.
Το νέο προϊόν έδινε ελπίδες σε θέματα υψηλήςχοληστερίνης, προστασίας κατά του καρκίνου τουπροστάτη και του στήθους και θα ήταν μια εναλλακτική λύση σε θέματα πρωτεΐνης για τους φίλους της φυτοφαγίας.
Το νέο προϊόν έδινε ελπίδες σε θέματα υψηλήςχοληστερίνης, προστασίας κατά του καρκίνου τουπροστάτη και του στήθους και θα ήταν μια εναλλακτική λύση σε θέματα πρωτεΐνης για τους φίλους της φυτοφαγίας.