Όσον αφορά στα μηνύματα που περνάνε οι διάφορες εταιρείες, αυτό της Coca-Cola είναι αδιαμφισβήτητα συνδεδεμένο με την ευτυχία.
Η αλήθεια είναι ότι τα αναψυκτικά θα μπορούσαν να αποτελούν μία πηγή ευτυχίας, όταν καταναλώνονται σποραδικά και σε μικρές ποσότητες.
Ενδεικτικό, μάλιστα, είναι ότι ακόμα και οι διαφημίσεις της εταιρείας δείχνουν
μηχανήματα αυτόματης πώλησης των προϊόντων της να “μοιράζουν” ευτυχία με τη μορφή μπαλονιών σε σχήματα ζώων και δωρεάν πίτσα ή ακόμα και με τη μορφή αγκαλιών.Η αλήθεια είναι ότι τα αναψυκτικά θα μπορούσαν να αποτελούν μία πηγή ευτυχίας, όταν καταναλώνονται σποραδικά και σε μικρές ποσότητες.